בוסטון, העיר על הגבעה Boston, The City on a Hill

בוסטון - המדריך למטיילים ומטיילות בבירת מסצ'וסטס

alt="מפרץ-בוסטון-מהאוויר-עם-ספינות-והעיר">
  • כתבה זו מכילה קישורים למלונות אטרקציות ואמצעי תחבורה. הזמנת מקומות לינה, כרטיסים לאתרים ורכב דרך קישורים אלו המסומנים באדום מסייעת לנו להביא לכם את המידע העדכני ביותר לחוויה מושלמת בצפון אמריקה ללא תשלום כלשהו מצידכם.

אם הייתם מספרים לפוריטנים השמרנים שנחתו כמעט במקרה על אדמת חצי האי קוד ש-400 שנים לאחר מכן יהפוך המקום אליו הגיעו למדינת מסצ’וסטס, אחת המדינות הליברליות והחופשיות בתוך רפובליקה של חופש דתי ושלטון עצמאי, קשה לדעת אם הם היו מאמינים לכם.

בוסטון, העיר הגדולה ביותר באנגליה החדשה כמו שקראו לה ראשוני המתיישבים האירופאים ובירתה של מדינת מסצ’וסטס היא תערובת של אתרים היסטוריים, טבע ציורי, שווקים ומסעדות, סיורים בעקבות גיבורים ומהפכנים, מרכזי קניות וחיי לילה תוססים. 

alt="מגדלי-העיר-במבט-מהים">

ההיסטוריה של בוסטון

בספטמבר 1630, על שלוש גבעות הממוקמות על חצי אי בשפך נהר הצ’ארלס לאוקיינוס האטלנטי 

בנו מתיישבים פוריטנים שהגיעו מאנגליה עיר שנבנתה על יסודות של קהילה נוצרית אדוקה שבה יוכלו תושביה לעסוק בדתם ללא מפריע, כל עוד היא נוצרית כמובן. 

לעיר הזו ניתן השם בוסטון, כשמה של עיר קטנה צפונית ללונדון. 

 מקימי העיר, בשאיפה לשמר את האידיאל עליו בנו את עירם החדשה, חתמו על הסכם קיימברידג’

שנחשב למסמך המייסד של בוסטון.

חשיבות החינוך לתושביה גרמו לכך שבבוסטון הוקמו בתי הספר והאוניברסיטאות הראשונות באמריקה

מוסדות חינוך שהעניקו לה את השם ‘אתונה של אמריקה’ ומשפיעה עליה עד ימינו אנו. 

לקראת סופה של התקופה הבריטית, הייתה עסוקה בוסטון שנמל המים שלה היה בין הגדולים ביבשת, ברוחות המהפכה. 

נערכה בה ‘מסיבת התה של בוסטון’ כמחאה על מיסי התה החדשים של אנגליה, טבח בוסטון בו ירו חיילים בריטים במפגינים בני המקום ומאוחר יותר נערכו בה מספר קרבות חשובים במלחמת העצמאות האמריקאית כמו קרב בנקר היל  קרב לקסינגטון וקרב קונקורד שאת הירייה הראשונה שפתחה את הקרב תיאר המשורר ראלף וולדו אמרסון כ”ירייה שנשמעה ברחבי העולם”.

מצור בן שנה הוטל על בוסטון עד שנפלה לידי הכוחות המהפכנים בהנהגתו של גורג’ וושינגטון כמה חודשים לפני הכרזת העצמאות ביולי 1776. 

לאחר הקמתה של ארצות הברית ובמהלך המאה ה-19 הפכה בוסטון לאחד הנמלים החשובים בארצות הברית לבירת הספנות האמריקאית ולמוקד משיכה בינלאומי למהגרים, בעיקר קתולים מאירלנד ואיטליה ששינו את פניה והפכו אותה מעיר פרוטסטנטית כמעט לחלוטין לעיר הקתולית ביותר באמריקה. 

העיר חוותה שגשוג כלכלי ותרבותי ובה החלה התנועה למיגור העבדות וחיו בה עבדים משוחררים ואפרו-אמריקאים חופשיים. 

בנובמבר 1872 נשרפה העיר ונחרב מרכזה כמעט לגמרי באירוע שחרוט בזיכרון העירוני עד היום

את ההריסות הרבות ניצלו תושבי העיר על מנת להרחיבה על חשבון מפרץ מסצ’וסטס ונהר הצ’ארלס והיא אוחדה עם העיירות שסביבה.

המחצית הראשונה של המאה הקודמת לא האירה פנים לבוסטון, מעמדה כמרכז תעשייתי החל להיחלש, מפעלים עזבו אותה ואסון הדבשה של בוסטון בשנת 1919 אז התפוצץ מיכל גדול של רוטב סוכר סמיך מטביע בדרכו אנשים מכוניות ובתים. 

בסוף אותה המאה כבר החלה בוסטון להתאושש מהשנים הרעות שלה והיא הפכה למרכז לבנקאות, השכלה גבוהה, רפואה והיי טק בזמן שהיא עוברת ג’נטריפקציה והתייקרות של נדל”ן ומחייה ואפילו פיגוע המרתון בבוסטון בשנת 2013 לא פגע בצמיחתה.

alt="שחקנים=מחופשים-לחיילי-המהפכה-האמריקאית-צועדים-ברחוב-בבוסטון">

התניידות בעיר

בוסטון ידוע ברחובותיה הצרים והחד סיטריים, הנהגים העצבניים ומצוקת החנייה.

ואחרי שאמרנו זאת נספר לכם גם שקל להתנייד בבוסטון בלי רכב כלל. 

 מרכז העיר אינו גדול כך כשאין גשם הליכה היא צורת התחבורה המעודפת על ידי התיירים וגם המקומיים, למעשה רבים מתושבי בוסטון מגיעים לעבודה בהליכה והיא העיר הגדולה הכי ידידותית להולכי רגל בארצות הברית. 

הרכבת התחתית של בוסטון הידועה בכינויה ה-T היא הרכבת התחתית העתיקה ביותר באמריקה, היא פעילה משנת  1897 ויש בה 4 קווים. 

הקו האדום מקשר בין מרכז העיר למכון הטכנולוגי של מסצ’וסטס ואוניברסיטת הרווארד בכיוון צפון מערב ולשכונת בוסטון סיפורט וספריית קנדי בדרום.

הקו הירוק מקשר בין מרכז העיר לפנווי פארק, אוניברסיטת בוסטון והמוזיאון לאומנויות יפות בכיוון מערב. 

הקו הכחול מקשר בין מרכז העיר ואזור הנמל  לשדה התעופה לוגן בכיוון צפון מזרח.

מעבורות מפליגות על בסיס קבוע בין מספנות צ’ארלסטון לנמל בוסטון בסמוך לאקווריום העירוני. 

alt="קרוניות-טרולי-בוסטון">

זהו המדריך שלנו לבוסטון וכיצד כדאי לגלות אותה.

לכו בעקבות ההיסטוריה

ההיסטוריה נוכחת בבוסטון בכל פינה.

בכל זאת העיר הזו ראתה כל כך הרבה מאורעות היסטוריים בשנות קיומה והתהלכו ברחובותיה אישים שאישיותם המיוחדת ותרומתם חרגו הרבה מעבר לעיר. 

שביל החירות Freedom Trail בן ארבעת הקילומטרים סובב סביב 16 אתרים היסטוריים חשובים שלהם תפקיד במאבק המושבות של אמריקה לעצמאות וחירות.

הוא מסומן באופן בולט על פני הקרקע בנתיב של לבנים אדומות ואף ביקור בעיר אינו נחשב ללא טיול לאורכו. 

כדאי להתחיל את ההליכה על שביל החירות בפארק העירוני בוסטון קומון Boston Common שהוא הפארק העירוני הוותיק באמריקה. 

הוא ממשיך דרך בית הנבחרים של מסצ’וסטס Massachusetts State House עם כיפת הזהב שלו, בו יושב המושל של המדינה ובית הנבחרים שלה.

בפינת הרחובות פארק וטרמונט ניצבת כנסיית פארק שנבנתה בתחילת המאה ה-19, בצמוד לה בית הקברות גראנרי Granary Burying Ground בו קבורים רבים מגיבורי מלחמת העצמאות האמריקאית כולל ג’ון הנקוק, פול ריברה וסמואל אדמס. 

בית התפילה של המלך King’s Chapel נבנה במקור בשנת 1686 והיה לכנסייה האנגליקנית הראשונה באנגליה החדשה.

המבנה הנוכחי הוא מאמצע המאה ה-18 והוא ראה את העיר נסחפת בלהט המהפכני שגם שינה את שמה של הכנסייה כמחאה נגד המלך, מאז שב השם המקורי אך הכנסייה אינה אנגליקנית.

בחצר האחורית של בית התפילה ניצב בית הקברות הראשון של בוסטון ובצמוד אליו המקום בו עמד בית הספר הלטיני של בוסטון שהיה בית הספר הציבורי הראשון בעיר ופסלו של בנג’מין פרנקלין. 

בבית הישיבות אולד סאות’ Old South Meeting House על רחוב וושינגטון התכנסו בשנת 1773 אלפי מתושבי העיר לדון במדיניות כלפי הבריטים. 

בהמשך הרחוב, בית הממשל הישן Old State House הוא היכן שישב הממשל הקולוניאלי ובצמוד לו היכן שהתרחש טבח בוסטון בשנת 1770. 

אסופת המבנים המסחריים של פאניול הול Faneuil Hall Marketplace הם אתר היסטורי ושוק האוכל הידוע בעיר, מקום נפלא למנוחה בזמן צעידה בשביל החירות. 

מהשוק השביל נכנס לתוך שכונת הנורת’ אנד North End ואל ביתו של ממנהיגי המהפכה, פול ריברה The Paul Revere House

כנסיית נורת` הישנה Old North Church היא מבנה הכנסייה העתיק ביותר בעיר והמקום ממנו יצאו  הכוחות האמריקאים לקרבות קונקורד ולקסינגטון.

בשלב זה השביל ממשיך דרך בית הקברות ההיסטורי גבעת קופ Copp’s Hill Burying Ground

חוצה את נהר הצ’ארלס על גבי גשר נורת’ וושינגטון North Washington Street Bridge ובמעלה גבעת בנקר Bunker Hill אל אנדרטת גבעת בנקר Bunker Hill Monument האובליסק בן 67 המטרים מאבן גרניט מקומית היא מהאנדרטאות הראשונות שנבנו בארצות הברית. 

294 מדרגות מובילות אל ראש האנדרטה, ממנו נשקף מראה העיר כולה ולידה מוזיאון בנקר היל Bunker Hill Museum המתאר את הקרב החשוב. 

מגבעת בנקר יורד שביל החירות אל נקודת הסיום שלו על קו המים ושטח מספנות הצי שם ניצבת אוניית המפרש “קוֹנֶסְטִיטוּשְׁן”.

סיורים בעקבות ההיסטוריה הסוערת של בוסטון מתקיימים כל השנה, כמה מומלצים הם סיור מודרך בשביל החירות, סיור בעקבות רוחות הרפאים ההיסטוריות של העיר וסיור אחר צהריים בעקבות מוקדי העניין ההיסטוריים של בוסטון.

alt="פסל-גורג-וושינגטון-בבוסטון-קומון">
Boston Common

נסו את המטבח המקומי

עם היסטוריה קולוניאלית עשירה, השפעות בינלאומיות וים שופע על סף הדלת לבוסטון יש מקום של כבוד בשולחן הערים הקולינריות, ובמשך השנים העיר הפכה את הבישול המקומי הפשוט לאוכל אהוב ברחבי העולם. 


אחד מכינויי העיר הוא ‘עיר השעועית’ Beantown הודות למנה המקומית של שעועית אפויה שלה שורשים בשבטים האנדיאניים. 

למנה הטובה ביותר לדעת רבים לכו אל Bukowski Tavern שבקיימברידג’.

הקינוח המזוהה עם העיר הוא ‘בוסטון קרם פאי’ שהוא יותר עוגה מאשר פשטידה, במלון Omni Parker House מגישים את אחת הטובות שבהן.

אם מתחשק לכם אוכל איטלקי שכונת נורת’ אנד האיטלקית היא היעד בשבילכם ובעיר ישנה גם נציגות של רשת המסעדות/מרכולים Eataly.

כמו בכל רחבי ניו אינגלנד, גם בבוסטון מרק הצדפות פופולרי, מרק שהוא תערובת של פירות ים, חזיר, צדפות, תפוחי אדמה ושמנת. לכו אל מסעדת מאכלי הים ההיסטורית Union Oyster House שבין שוק קווינסי לשוק האיכרים.

אוכל הרחוב הפופולרי בעיר הנמל הוא לובסטר רול נוטף מיונז.

במסעדת הקראוון הפשוטה של ג’יימס הוק James Hook & Co מתמחים בלובסטרים כבר מאה שנים.

 מנה נוספת שמקורה מהים היא הקלמבק המסורתי, תערובת של לובסטר, צדפות, תירס ותפוחי אדמה מאודים יחדיו על האש. 

במסעדת ‘הסרטן הנובח’ The Barking Crab שנראית כאילו יצאה מהתוכנית ‘בוב ספוג’ מגישים קלבק אגדי.

שוק האוכל פאניול הול Faneuil Hall Marketplace הוא משווקי האוכל הותיקים באמריקה ומגישים בו אוכל כבר מעל 200 שנים, שוטטו בין הדוכנים הרבים ושבו לשתות משהו בבר Cheers.


בשוק האיכרים הסמוך Boston Public Market תוכלו לטייל בין דוכנים של יצרנים מקומיים מניו אינגלנד, להתרשם ולטעום מהתוצרת החקלאית.

alt="שרימפ-לימון-בצלחת-אוכל-בוסטון">
Boston Food

בקרו בהיכלי החוכמה

בוסטון זכתה לכינוי ‘אתונה של אמריקה’ בין היתר בגלל ריכוז מוסדות ההשכלה הגבוהה שבה, שכמה מהם נחשבים לטובים בעולם ומושכים אליהם את הנבונים והטובים ביותר. ביקור במתחמים המטופחים של האוניברסיטאות יחשוף בפניכם היכן למדו ממנהיגי העולם ואת ההשפעה של מוסדות חינוך אלה על העיר.

המכון הטכנולוגי של מסצ’וסטס Massachusetts Institute of Technology או MIT נחשב לאחת מהאוניברסיטאות הטובות ביותר בעולם, ולמוסד הטוב ביותר בתחום הוראת המקצועות הטכנולוגיים ובהכשרת עובדי היי-טק.

בין בוגרי המוסד הבלשן נועם חומסקי, מזכ”ל האום לשעבר קופי אנאן ובנימין נתניהו, לשעבר ראש ממשלת ישראל.

שוטטו בין המבנים הנאים של האוניברסיטה כולל כיפת השיש הגדולה Great Dome, בניין מרכז סטטה  Stata Center בעיצובו של פרנק גרי והאודיטוריום המודרני Kresge Auditorium.

אוניברסיטת הרווארד Harvard University היא האוניברסיטה האמריקאית הוותיקה והעשירה ביותר, מהידועות שבהן וחברה בליגת הקיסוס.

שמונה מנשיאי ארצות הברית למדו כאן, ראשי מדינות כמו טרודו הקנדי, רוברט אופנהיימר אבי פצצת הגרעין והרמטכ”ל במיל’ אביב כוכבי.

התחילו את הסיור במתחם האוניברסיטה בכיכר הרווארד Harvard Square בה מתכנסים סטודנטים רבים לאירועים פוליטיים וחברתיים.

המשיכו אל מדשאות האוניברסיטה בין מבנים כמו כנסיית ממוריאל Memorial Church והספרייה Widener Library ובקרו במוזיאונים המרתקים מוזיאון פיבודי לארכיאולוגיה Peabody Museum of Archaeology and Ethnology, מוזיאון הטבע של הארווארד The Harvard Museum of Natural History, המוזיאון לזואולוגיה השוואתית Museum of Comparative Zoology והמוזיאון השמי Harvard Semitic Museum בו פריטים ארכיאולוגים ממצרים ארץ ישראל והאזור.

אוניברסיטת בוסטון Boston University שוכנת על גדות נהר הצ’ארלס, לאורך הנהר טיילת יפה עם נוף לקיימברידג’, בין מבני האוניברסיטה אנדרטאות ושטחים ירוקים ובצמוד אליה מדרום אצטדיון הבייסבול המפורסם פנוויי פארק Fenway Park.

alt="חזית-בניין-אוניברסיטת-מיט">
Massachusetts Institute of Technology

הרחיבו את האופקים במוזיאונים

עם היסטוריה עשירה, תרבות מפותחת ומוסדות לימוד מהטובים בעולם לא פלא שבוסטון היא בית לעשרות מוזיאונים מעולים. 


במהלך ביקור בעיר מומלץ לבקר בכמה מהם, ממוזיאונים שיסבירו לכם בצורה מעמיקה יותר על ההיסטוריה שלה, מוזיאונים שיעניקו נח לשוחרי האמנות ועד למוזיאונים שהילדים יאהבו.

מוזיאון האומנות איזבלה סטיוארט Isabella Stewart Gardner Museum הוא מוסד מרתק ששוכן במבנה הנראה אירופאי למהדרין על שפת פארק Higginson Circle שהוא חלק משרשרת האמרלד הירוקה שמקיפה את מרכז העיר.

גם בתכולתו הוא אירופאי עם מגוון של ציורים ישנים, שטיחי קיר, פריטי ריהוט, כלי נגינה ופריטים דתיים.

הפארק הלאומי ההיסטורי של בוסטון Boston National Historical Park היו בעבר מספנות הצי וכיום המקום טובע בהיסטוריה ימית.

בקרו באוניית המלחמה הישנה בעלת המפרשים קונסטיטושן USS Constitution

ובמשחתת מימי מלחמת העולם השנייה קייסין יאנג USS Cassin Young.

המכון לאמנות עכשווית The Institute of Contemporary Art, המכונה גם ICA, שוכן בשכונת סיפורט ממש על קו המים.

עיצוב הבניין העכשווי משקף את העגורים התעשייתיים המעמיסים מכולות בספינות הסמוכות.

בפנים תמצאו אמנות עכשווית פרובוקטיבית.

האוסף של האגודה למלחמה בסרטן מעוגן על ידי יצירות מדהימות של נשים מהמאה הקודמת והנוכחית כולל של היוצרות לואיז בורז’ואה, דוריס סלצדו ואווה הסה.

מוזיאון ההיסטוריה של האפרו-אמריקאים Museum of African American History

אמנם קטן אך הוא נותן הצצה מדהימה להיסטוריה של האפרו-אמריקאים בבוסטון ומתמקד בחייה ועבודתה של הקהילה האפרו-אמריקאית שחיה במדרון הצפוני של ביקון היל במאה ה -19 והניעה את תנועות ביטול העבדות וזכויות האזרח.

המוזיאון משתרע על שני בנייני לבנים היסטוריים, שניהם עם מורשת משמעותית בשכונה.

הראשון, בית המפגשים האפריקני, היא הכנסייה השחורה העתיקה ביותר שקיימת כיום, ושימשה כ”היכל הפאנויל השחור” ובהמשך, בית בלתי פורמלי לתנועת חיסול העבדות.
בסמוך, בית הספר אביאל סמית’ היה בית הספר הציבורי הוותיק ביותר במדינה לילדים אפריקאים-אמריקאים ובסופו של דבר מטה לוותיקים ממלחמת האזרחים.

מטיילים עם ילדים?

מוזיאון הילדים של בוסטון Boston Children’s Museum מושקע ויפה ומתאים לילדים מגיל שנתיים עד 14 עם עשרות מתקנים ותצוגות אינטראקטיביות.

מוזיאון המדע Museum of Science שיושב על הסכר בנהר הצ’ארלס גם הוא יעד נהדר עם ילדים וברוב התצוגות ניתן לגעת ולשחק כך שקל למצוא בו עניין, גם לצעירים שבחבורה.

למשפחת קנדי שורשים עמוקים בבוסטון, ולכן בה הוקמה ספרייה לזכרו של בן המשפחה המפורסם ביותר: ג’ון פיצג’רלד קנדי. 

ספריית ג’ון פ. קנדי John F. Kennedy Presidential Library and Museum שוכנת במבנה מודרני ומרשים על קו המים בצמוד לאוניברסיטת מסצ’וסטס בוסטון.

חובבי היסטוריה אמריקאית יהנו לבקר במוזיאון מסיבת התה Boston Tea Party Ships & Museum

בו העתק של ספינה מהתקופה הקולוניאלית בו התרחש המאורע המפורסם כל כך שהניע את גלגלי ‘המהפכה האמריקאית’.

alt="אוניית-מפרש-ישנה-וברקע-מגדלי-העיר-בוסטון">
USS-Constitution

גלו את הטבע של בוסטון

בוסטון וסביבותיה בורכו בטבע נהדר וגם בשכיות חמדה ירוקות בליבה של העיר.
ואם אתם צריכים הפוגה מהעירוניות המתפרצת שלה תדעו שבמרחק קצר תוכלו לזכות בשקט, שלווה ונופים יפים.

נווה המדבר העירוני הוא פארק בוסטון קומון Boston Common, ראשיתו בשנת 1634 והוא הפארק העירוני הוותיק בארצות הברית.
המקום ששימש בעבר כאזור מרעה ומחנה צבאי בריטי הוא כיום פארק ירוק מדשאות, אגמים, מזרקות ואנדרטאות.

האקווריום של ניו אינגלנד New England Aquarium הוא אמנם מצפה תת ימי סגור ולא ממש אתר טבע

אך בו תוכלו לקבל הצצה אל עולם הים של ניו אינגלנד ושל עוד כמה מקומות ברחבי העולם.

מנמל בוסטון ניתן לצאת גם להפלגה בעקבות יצורי הים הגדולים ביותר, הלוויתנים.
מדינת מסצ’וסטס היא אחת מעשרת אתרי הצפייה בלוויתנים הטובים בעולם ומעבורות יוצאות מדי יום בחיפוש אחריהם.
בתקופות מסוימות בשנה, לוויתנים ניזונים בחופי בוסטון, קייפ קוד, האיים וצפונה לכיוון מדינת מיין וקנדה.

ההפלגות מעניקות למבקרים את ההזדמנות לראות את אותם לווייתנים יפהפיים מסוגים שונים.
הזמן הטוב ביותר לצפייה בלווייתנים הוא מאפריל עד אוקטובר, כשההפלגות אורכות בין שלוש עד ארבע שעות.

להפלגה מסוג שונה קחו מעבורת מנמל בוסטון אל האיים השוכנים במפרצה Boston Harbor Islands.
זהו ארכיפלג של 34 איים, שאליהם ניתן להגיע בהפלגת מעבורת מרגיעה.

מבצר וורן Fort Warren מחכה לכם באי ז’ורז’ Georges Island ואילו באי ברוסטר הקטן Little Brewster Island המגדלור העתיק ביותר באמריקה Boston Light.

ומלבד מבנים מעניינים, האי ספקטקל Spectacle Island ואי לובלס Lovells Island מציעים גם חופים יפים.

מצפון מזרח לעיר ממתינות לכם הביצות של בלה איסלה Belle Isle Marsh Reservation הם כל מה שנותר מביצות המלח שהיו בעבר בשפע לאורך קו החוף של מסצ’וסטס. המקום הזה מדהים בגלל מגוון הצומח ובעלי החיים שהוא מקיים. 

ספגו את הנוף והשא כשאתם מטיילים לאורך הטיילת המוגבהת בין הביצות.

חצי האי קייפ קוד Cape Cod National Seashore חודר אל האוקיינוס האטלנטי דרומית מזרחית לבוסטון

ובמרחק של שעתיים עד שעתיים וחצי נסיעה, תלוי מתי בשנה.

בקיץ תמצאו כאן בעיקר נופשים אך בחצי האי שהוא המקום שבו עגנה המייפלאוור לראשונה גם טבע נפלא, דיונות חול, ביצות, אגמים קטנים ובעלי חיים.

ללוח הזמנים של המעבורת לאיי המפרץ – https://www.bostonharborislands.org/ferry-schedule/

alt="מגדלור-ובית-על-אי-מול-בוסטון">
Boston Light
בוסטון במובן מסוים מאגדת את המהות של ארצות הברית.
ההיסטוריה העשירה שלה נושמת אמריקה, היא הייתה ועודנה כור היתוך למהגרים מכל העולם, היא חיה ספורט עם קבוצת הבייסבול ‘רד סוקס’ והסטודנטים הרבים המציפים אותה מעניקים לה אווירה חופשית וליברלית.
בוסטון היא גם נקודת מוצא או סיום לטיול בששת המדינות המכונות ניו אינגלנד להם טבע מרשים, היסטוריה מרתקת ואוכל טעים.
alt="רחוב-ובניינים-ומגדל-זכוכית-בוסטון">
North End

 מתי כדאי לבקר בבוסטון?

הזמן הטוב ביותר לבקר בבוסטון הוא מיוני עד אוקטובר.

מזג אוויר בסתיו הופך את הטיול ברגל למהנה ומאפשר לשלב ביקור בעיר עם טיול שלכת מקסים בניו אינגלנד.

על אף שהקיץ מביא נחילי תיירים ומחירים גבוהים, בתי הקפה במדרכות העיר, משחקי הבייסבול והקונצרטים בחוץ הופכים עונה זו לשווה במיוחד. 

החורף קר, אז תארזו מעיל חם וזוג מגפיים אם תחליטו לראות את בוסטון טובעת בשלג.

איך מגיעים אליה?

אל נמל התעופה הבינלאומי לוגן Boston Logan International Airport 

הממוקם סמוך למרכז העיר מגיעות טיסות מכל העולם, כולל ישירות מישראל וכן טיסות מכל עריה הגדולות של ארצות הברית. 

בבוסטון מתחיל [או נגמר- תלוי איך מסתכלים על זה] הכביש המהיר I-90 שמחבר בין החוף המזרחי למערבי ומקשר בין בוסטון לבופאלו, קליבלנד, שיקגו, בוזמן, ספוקיין וסיאטל. 

הכביש המהיר I-95 מוביל דרומה לאורך החוף לעיר ניו יורק, פילדלפיה, וושינגטון הבירה וכל הדרך למיאמי

בעוד לכיוון צפון הוא נכנס למדינת מיין עד הגבול עם קנדה. 

רכבות מקשרות בין בוסטון לניו יורק, פילדלפיה וושינגטון הבירה

ואוטובוסים יוצאים ומגיעים לעיר מכל עריה הגדולות של אמריקה וממקומות קטנים יותר בניו אינגלנד. 

היכן כדאי לישון?

בוסטון משתרעת מנמל בוסטון מערבה לאורך נהר הצ’ארלס והיא ערבוביה של אזורי מסחר ומגורים המחוברים זה לזה ורובם בעלי אישיות, היסטוריה, אטרקציות ומשיכה ייחודית משלהם. 

האזור התיירותי הבולט ביותר של העיר הוא סביב הבוסטון קומון Boston Common ו-Faneuil Hall עם אתרים היסטוריים רבים ואטרקציות על קו המים.

עם זאת, ישנם אתרים היסטוריים מרכזיים הפזורים בכל רחבי העיר אז האמת היא שאין מקום אחד שהוא “הטוב ביותר” לשהות בו, אלא הרבה אפשרויות מצוינות.

הדבר החשוב ביותר הוא לישון בקרבת תחנת רכבת תחתית או במרחק הליכה מתחנה כזו על מנת שתוכלו להגיע בקלות ממקום למקום בעיר. 

כמה מלונות מומלצים בעיר הם Boston Harbor Hotel היוקרתי הצופה לנמל וקרוב במרחק הליכה לכל מקום במרכז העיר ויחד עם חווית האירוח המעולה שלו הוא בחירה נהדרת לאלה היכולים הלרשות לעצמם, מלון יוקרתי נוסף הוא Mandarin Oriental הסמוך לרחוב ניוברי ושכונת Back Bay East וממש על שביל החירות במרכז העיר שמעבר לרחוב בית העיירה הישן הוא מלון Omni Parker House שלא רק שוכן באזור היסטורי אלא מכניס בעצמו לאווירה ההיסטורית של בוסטון.

מחפשים מלון לטיול המשפחתי?

מלון מומלץ למשפחות הוא Marriott Long Wharf בזכות החדרים הגדולים שלו והקרבה לנמל ולמרכז העיר, מלון ארבעת העונות Four Seasons Hotel אמנם יקר אך עם חדרים גדולים דיים לאכלס משפחות שלמות וצמידות לבוסטון קומון יחד עם שירות ברמה אחרת הוא בחירה מעולה ועוד מלון נהדר למשפחות הוא מלון Hyatt Regency שבלב העיר.

מטיילים כזוג?

מלון הבוטיק The Eliot Hotel הוא בחירה נהדרת עם מיקום על השדרה הירוקה של Commonwealth Avenue Mall, מלון The Lenox Hotel הוא מלון בוטיק נוסף באזור זה ועם נוף לפנווי פארק מלון הבוטיק שמשלב עיצוב היסטורי ופינוק מודרני Hotel Commonwealth הוא בחירה מעולה. 

מלון מעולה ממש בטווח המחירים הבינוני ממש מעבר לנהר הצ’ארלס בתחום העיר קיימברידג’ הוא Kimpton Marlowe Hotel בו תקבלו נוף לנהר וקרבה גם למוזיאון המדע של בוסטון ולמרכז הקניות CambridgeSide.

קרוב לנמל ולשוק האוכל פאניול הול ממוקם מלון Harborside Inn עם מיקום מנצח ומחיר טוב, רק שימו לב איזה חדרים אתם מזמינים ושיש בו חלון.

מלון מעולה במחיר טוב הוא Aloft Seaport District ששוכן דרומית למרכז העיר ליד מרכז הכנסים והתערוכות העירוני.

מטיילים לבד ומחפשים מקום לינה זול?

ההוסטל HI Boston Hostel של הרשת HI הוא אופציה מעולה במרכז העיר עם אווירה צעירה ובינלאומית ובאוניברסיטת הארוורד Irving House at Harvard יכניס אתכם לאווירה של בית אחווה אמריקאי תוסס.

Booking.com
שתפו את הפוסט!
מחפשים מלון בבוסטון?
פנו אלינו להצעות המחיר הטובות ביותר, במלונות הטובים ביותר ובלוקיישנים נבחרים
לחץ כאן
רוצים להשכיר רכב?
פנו אלינו להצעות מחיר בחברות ההשכרה הגדולות ביותר ובמחירים תחרותיים
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
alt="תמונת-תודה-לפנייה">

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו את הניוזלטר ועדכונים לטיולים בצפון אמריקה

alt="בולים-ארצות-הברית'">