העיירות היפות של מקסיקו Best Towns in Mexico

העיירות היפות של מקסיקו

למרות שההיצע הקולינרי והארכיטקטוני במקסיקו סיטי עצום, ואי אפשר לנצח את התרבות והאמנויות בערים כמו גוודלחרה ואוחאקה, יש הרבה עיירות קטנות במקסיקו ששווה לבקר בהם, והן מלאות קסם וללא ההמונים שמבקרים בערים הגדולות. 

מעיירה מנומנמת לחוף לגונה מוקפת ג’ונגלים בחצי האי יוקטן לעיירה הררית שבה ממתינות חורבות עתיקות לצד ברי קוקטיילים נהדרים, העיירות היפות של מקסיקו הן שער להבנה מעמיקה יותר של התרבות המקסיקנית המסקרנת והמגוונת. 

alt="בתים-בעיירה-מקסיקנית">

כתבה זו מכילה קישורים למלונות אטרקציות ואמצעי תחבורה. הזמנת מקומות לינה, כרטיסים לאתרים ורכב דרך קישורים אלו שחלקם מסומנים באדום מזכים אותנו בעמלה קטנה ומסייעת לנו להביא לכם את המידע העדכני ביותר לחוויה מושלמת בצפון אמריקה.

ריכזנו את תשע העיירות הקטנות היפות ביותר של מקסיקו כדי לסייע לכם לתכנן את הטיול הבא שלך

1. פאטזוקארו, מיצ'ואקאן Pátzcuaro, Michoacán

פאטזוקארו היא עיירה לחוף אגם שבה חיים התושבים הילידים בני שבט פורפאצ’ה ובה הם חוגגים את החגים המסורתיים שלהם כולל חגיגות יום המתים מהיפות במקסיקו. 

הרחובות מרוצפי האבן עטורים במבנים עם השפעה ספרדית-קולוניאלית כמו כנסיות ואחוזות מהמאות ה-16 וה-17, ובינתיים, מאחורי חזיתות צנועות נמצאות חנויות עיצוב ווילות עכשוויות כמו Casa Lloreda.

טיולי יום סביב לעיירה כוללים אתרים כמו העיירה Santa Clara del Cobre שם צורפי הנחושת המובילים במקסיקו מייצרים מוצרים בעבודת יד ועד טיול הרפתקני לפסגת הר הגעש הרדום פריקוטין שהתפרץ פעם ויצר מקום נוסף שאסור לפספס: כנסיית סן חואן פרנגאריקוטירו המכוסה לבה.

איך מגיעים?

העיירה פאטזוקארו ממוקמת באמצע הדרך בין מקסיקו סיטי לגואדלחארה וניתן להגיע אליה ברכב כמובן וגם באוטובוסים ישירים מכל אחת מהערים הנ”ל. 

היכן מומלץ לישון?

בליבה של העיירה סביב הכיכר המרכזית Plaza grande יש כמה מלונות מעולים. 

הוא מלון מקסים ממש במבנה קולוניאלי ועם אווירה היסטורית Hotel Casa del Naranjo

גם המלון הסמוך Hotel Casa Encantada ממוקם במבנה קולוניאלי עתיק שמעוצב בסגנון מקסיקני מסורתי עם רמת אירוח גבוהה ואווירה מיוחדת. 

המלון שמבחינתנו הוא הטוב בעיירה זה מלון הבוטיק Casa de la Real Aduana Boutique Hotel במבנה היסטורי מהתקופה הקולוניאלית ועיצוב פנים שמשלב את מקסיקו המסורתית עם כל הנוחיות המודרנית.

 מלון ספא יוקרתי צפונית למרכז העיירה הוא Hotel Boutique Casa Colorada ומנגד מלון טוב מאוד במחיר נמוך יותר הוא Villa Patzcuaro Garden Hotel שיש לו אפילו בריכה בחצר. 

כבר ממש מחוץ לעיירה ולחוף האגם לאלו שרוצים להתפנק במלון איכותי מאוד עם חדרים יפים ובריכת אינסוף מול נוף מרהיב – Hotel Boutique Hacienda Ucazanaztacua הוא המלון בשבילכם.

alt="בתים-פסל-ואגם-העיירות-היפות-של-מקסיקו">
2. קמפצ'ה, מדינת קמפצ'ה Campeche

עיירת הנמל הציורית הזו בחצי האי יוקטן יכולה להיות המרידה הבאה. 

בלב מרכז העיר ניצב המבצר Fuerte de San José שנועד למנוע התקפות פיראטים על העיר וחנויות בוטיק ומסעדות נסתרות תחובות מאחורי החזיתות הצבעוניות בגווני הפסטל של רחובותיה המרוצפים.

טיילו על חוף הים השליו של העיירה בטיילת ה-Malecón de Campeche או בקרו במוזיאון הארכיאולוגיה Museo de Arquitectura Maya Baluarte de Nuestra Señora de la Soledad הכולל כמה מחפצי המאיה השמורים ביותר בעולם.

קמפצ’ה היא גם השער לחקר כמה אתרים עתיקים של בני המאיה כמו Calakmul, עיר מקדשים שהקדימה את חורבות צ’יצ’ן איצה הפופולריות יותר בכ-1,000 שנים.

איך מגיעים?

שעתיים ורבע עם רכב ממרידה ואתם בעיר קמפצ’ה ומקנקון הנסיעה תיקח לכם כמעט 6 שעות. 

אוטובוסים מגיעים לעיר ממרידה, קנקון וגם ממקסיקו סיטי.

היכן מומלץ לישון?

מלון בוטיק יוקרתי ומפנק במבנה קולוניאלי יפה הוא Hacienda Puerta Campeche שלו גם בריכת שחייה מהנה ומיקום למרגלות המצודה Puerta de Tierra. 

לאווירה קולניאלית מושלמת נסו את מלון הבוטיק Hotel Boutique Casa Don Gustavo שלו חדרים בעיצוב מלכותי ובריכת שחייה קטנה במרחק חמש דקות הליכה לטיילת החוף. 

זול יותר אך נעים כמעט באותה מידה הוא מלון Hotel Plaza Colonial שגם הוא במרחק הליכה לחוף. 

אם אתם מחפשים מלון במחיר נמוך, מלון הבוטיק Hotel Boutique Casa Piedad יעניק לכם תמורה טובה מאוד לכסף שלכם. 

מלון מודרני יותר עם בריכת שחייה גדולה ונוף לים הוא Gamma Campeche Malecón ואילו מלון הבוטיק Casa de Zari B&B מעניק חווית אירוח במבנה היסטורי עם כל הפינוקים.

alt="עיירה-קולוניאלית-מקסיקו">
3. באקלאר, קווינטנה רו Bacalar, Quintana Roo

הלגונה האידילית של בקאלאר מתחרה בחופים הסמוכים של חצי האי יוקטן, במיוחד עם המבחר של מלונות בוטיק לחוף הלגונה השקטה והציורית. 

באקלאר ממוקמת כ-30 דקות צפונית לעיר צ’טומל, והלגונה שלה שאורכה 41 קילומטרים ידועה בעיקר בזכות רשת הסטרומטוליטים התת-מימיים שלה, שהם תצורות אבן גיר שגילן מוערך כ-3.5 מיליארד שנים – ושיכולות למות אם הן באות במגע עם עור אנושי ולכן מומלץ לבקר בלגונה עם מדריך מקומי שיכול להראות למטיילים איך ליהנות מהלגונה מבלי לפגוע בה.

חוויות שאסור להחמיץ בבקאלאר כוללות שייט בסירת מפרש דרך הלגונה או חתירה בסאפ בזריחה כדי לחזות בגווני הוורוד והלבנדר של השמיים המשתקפים במים השלווים של הלגונה.

איך מגיעים?

זמן הנסיעה ברכב מפלאיה דל כרמן צפונית לבאקלאר הוא שלוש וחצי שעות, מטולום שעתיים וחצי ומצ’טומאל 40 דקות בלבד.

אוטובוסים מגיעים אל באקלאר מהערים שלאורך הריביירה מאיה כמו צ’טומאל, פלאיה דל כרמן וקנקון וגם מבליז שמעבר לגבול.

היכן מומלץ לישון?

במרכז בקלאר שוכן מלון Blue Palm Bacalar שאמנם אינו ממוקם על החוף אך הבריכה הנהדרת שלו מפצה על כך. 

במרכז העיירה ועם גישה ישירה לחוף הלגונה תמצאו את מלון Casa Aakal Lagoon Front והמקום המומלץ ביותר לתרמילאים הוא ההוסטל The Yak Lake House השוכן ממש על קו המים ומציע גם שלל פעילויות. 

Hotel Aldea 19 Bacalar הוא מלון מעולה על קו המים דרומית ללב העיירה, Zensus לא על קו החוף אך במרחק חציית כביש ממנו והוא מוקף ביער הטרופי כך שתרגישו בלב הג’ונגל.

קרוב אליו ממש ועל החוף מלון Casa Shiva Bacalar by MIJ מציע חדרים מאבן, בונגלוס ואוהלי גלמפינג. 

אם אתם רוצים להתרחק עוד דרומה ולישון באווירת טבע מושלמת נסו את המלונות AMAINAH Bacalar שקרוב גם לסונטה Cenote Azul ואת מלון Akalki Hotel הנידח ואחד המלונות המדהימים באזור שאנו ממליצים עליו בחום הוא מלון היוקרה Habitas Bacalar.

צפונית לעיירה שוכן מלון הבוטיק Hotel Boutique Aurea שגם הוא על קו המים, Khaban Bacalar Hotel Boutique היוקרתי שלו בקתות מעוצבות עם נוף למים ולבריכת השחייה.

alt="לגונה-בבקלאר-והשתקפות-במים">
4. סן פדרו וילה דה מיטלה, אואחאקה San Pablo Villa de Mitla, Oaxaca

בעמק גבוה מוקף בפסגות סיירה מדרה דל סור, מעבר לשדות מתגלגלים של אגווה וקקטוסים פורחים, נמצאת העיירה הקטנה סן פבלו וילה דה מיטלה.

העיירה ממוקמת כשעה נסיעה מהעיר אוחאקה והוא ידוע בעיקר כביתו של אחד מהאתרים הדתיים הבולטים בתרבות הזאפוטק, אתר ארכיאולוגי המורכב מחמישה אזורים עיקריים עם מבנים עתיקים ומרשימים. 

מחוץ לעיירה תמצאו את Hierve el Agua – אתר גיאולוגי עתיק עם תצורות סלע גבוהות דמויות מפל, בריכות ומעיינות והמצפה עם רצפת הזכוכית Mirador de Villa Diaz Ordaz.

איך מגיעים?

העיירה מרוחקת כשעה נסיעה דרומית לעיר אואחאקה כך שאם אתם עם רכב קל להגיע אליה. 

אם אתם תלויים בתחבורה ציבורית תוכלו לעלות על אוטובוס מאואחאקה שמגיע לעיירה ואוטובוסים ממקומות מרוחקים יותר כמו צי’אפס וורהקרוז. 

היכן מומלץ לישון?

ממש במרכז העיירה שוכן מלון Don Cenobio המעניק תחושה של מקסיקו הכפרית והוא ההמלצה שלנו ללינה במרכז העיירה. 

בחלקה הצפוני תמצאו את המלון עם המחירים המשתלמים מאוד Hotel Yubazuu Mitla ומלון Hotel San Judas ששניהם פשוטים ונוחים.  

מלון איכותי יותר בפאתיה המזרחיים של העיירה הוא Casa Regina Hotel Boutique

alt="כיפות-כנסייה-העיירות-היפות-של-מקסיקו">
5. טלאקפאקה, חליסקו San Pedro Tlaquepaque, Jalisco

טלאקפאקה היא עיירת אמנים הממוקמת כחצי שעה בלבד ממרכז העיר גואדלחארה היא המקום האידיאלי להכיר את האומנות של מלאכות היד המקסיקניות בסגנון חליסקו. 

בעוד שחלק מגלריות האמנות והחנויות אינן מסומנות ודי חשאיות, אל הגלריה של הקרמיקאי סנטיאגו פדילה,  HACHA MX קצת יותר קל למצוא. 

בזמן שאתם מבקרים בטלאקפאקה תוכלו ללמוד יותר על צורות האמנות של האזור בשני מרכזי תרבות: מוזיאון הקרמיקה Museo Regional de la Ceramica ומוזיאון האומנות Pantaléon Panduro Museum.

איך מגיעים?

מכיוון שטלאקפאקה היא חלק מהמטרופולין של גואדלחארה קל מאוד להגיע אליה באוטובוסים או במוניות מהעיר הגדולה הצמודה אליה. 

היכן מומלץ לישון?

ניתן בקלות להגיע לטלאקפאקה כטיול יום מגוואדלחארה אך לינה בעיירה זו מאפשרת להכיר לעומק את האווירה המיוחדת שבמקום. 

במרכז סביב כיכר Jardín Hidalgo ישנם מספר מלונות מומלצים: Tlaquepaque Pueblito הוא מלון פשוט וטוב במרחק כמה צעדים מכיכר הידלגו וכמוהו מלון Hotel Rosa Morada עם העיצוב המסורתי שלו ומלון Hotel Dex Tlaquepaque המקסים. 

מלון זול וטוב במבנה קולוניאלי במרכז העיר הוא La Villa del Ensueno והמלון Hotel Puerta San Pedro גם הוא ממוקם במבנה היסטורי לשימור עם אווירה נהדרת. 

עוד בעיצוב מקסיקני מסורתי וצבעוני הוא מלון Hotel Posada Las Margaritas.

Quinta Don Jose Boutique Hotel הוא מלון בוטיק יוצא מהכלל עם חדרים יפים מעוצבים ובריכת שחייה נעימה ומלון Casa Alfareros התאים את עצמו לוויב האומנותי של האזור. הוסטל מומלץ בטלאקפאקה הוא Hostal Tlaquepaque הממוקם ממש במרכז העניינים וקרוב מאוד למרכז האומנות Centro Cultural El Refugio

alt="רחוב-עם-מטריות-העיירות-היפות-של-מקסיקו">
6. סן קריסטובל דה לאס קאסאס, צ'יאפס San Cristóbal de las Casas, Chiapas

בין המפלים, האגמים והקניונים של אזור צ’יאפס, המאופיין במורשת הילידים שלו, נמצאת העיירה הקולוניאלית סן קריסטובל דה לאס קאסאס.

העיר התחתית שופעת שווקים נעימים  סביב כיכר מרכזית שבה נמצא אחד האתרים הבולטים בעיר קתדרלה בגווני פסטל בסגנון הבארוק עם עיצוב פנים של עלי זהב וציורים מהמאה ה-18 מעשה ידיו של האמן מיגל קבררה.

העיירה היא גם שער לחקר ההריסות בפאלנקה ויאקסצ’ילאן, שתי ערים עתיקות שהשתייכו לתרבות המאיה.

איך מגיעים?

סן קריסטובל מרוחקת כשעה נסיעה מטוסטלה גוטיירז בירת צ’יאפס בה גם נמצא נמל התעופה המרכזי של האזור, אוטובוסים וקולקטיבו מקשרים את נמל התעופה והעיר טוסטלה אל סן קריסטובל וכמו כן אוטובוסים מקנקון, ממקסיקו סיטי ואפילו מגואטמלה שנמצאת ממש מעבר לגבול. 

היכן מומלץ לישון?

מלון Plaza Gallery Hotel Boutique שוכן בתוך מבנה ניאו-קלאסי משנות ה-40 של המאה הקודמת ויש בו חדרים מרווחים עם מכונת קפה ובחלקם מרפסות, אבל היתרון הכי גדול של המלון הוא המיקום – ממש על כיכר השלום, בלב העיר ובמרחק הליכה לכל דבר מעניין.

Hotel Bo יחבר אתכם לטבע בלב העיר עם העיצוב הנקי והמודרני שלו המחובר לאדמה בצבעים ובפאטיו המרכזי של המבנה שבו לא רק צמחים ופרחים אלא גם מזרקה יפה.

במורד הגבעה שעל ראשה כנסיית Iglesia de San Cristóbalito ממוקם מלון Las Escaleras by Inmense המורכב מבתים קולוניאלים קטנים שהם למעשה סוויטות מפנקות עם נוף לעיר.

היסטוריה ותרבות נפגשים במלון Hotel Ciudad Real Centro Histórico שבלב העיר מול הכיכר המרכזית, חדרי המלון פונים אל תוך חצר מרכזית המשמשים כמקום לארוחת הבוקר של המלון.

אוהבי היסטוריה יתרשמו מהמבנה הקולוניאלי המאכלס את מלון Hotel Casavieja, מבנה שמשמש כמלון כבר מאז שנת 1740! והוא אתר מורשת לאומי ועם 40 חדרים בלבד, חצר ירוקה מקסימה וחדר קריאה קלאסי המלון הוא פינוק אמיתי.

Casa Lum Hotel הוא מלון בוטיק קטן עם 8 חדרים בלבד בצבעי פסטל מרגיעים ורהיטים מחומרים טבעיים וממוחזרים שנבנו על ידי תושבי הכפרים שסביב לעיר.

גם מלון Hotel Casa Mexicana שוכן במבנה קולוניאלי עתיק בלב העיר והוא גדוש ביציאות אומנות מקומיות שמשתלבים מעולה עם החצר הפנימית הירוקה שרבים מהחדרים פונים אליה.

אם אתם רוצים או רוצות לחיות כמו המקומיים, מלון Casa Santa Lucia הוא הבחירה המעודפת. מלון בוטיק זה מעוצב בסגנון האופייני לעיר והחדרים פונים לחצר הפנימית ולכל אחד מהם סגנון מיוחד משלו.

מלון Hotel Casa Selah אהוב עלינו במיוחד, הוא ממוקם במרכז העיר בין כיכר השלום למוזיאון הענבר אבל הוא מרגיש הרחק מכאן, בלב הטבע. כנראה שאלו החדרים הפשוטים עם רהיטי העץ הטבעי והחצר המקסימה שכאילו מזמינה לשבת ברוגע ולקרוא ספר וכל זה בתוך מבנה קולוניאלי קסום שזועק סן קריסטובל דה לאס קסאס.

alt="בתים-וכנסיות-העיירות-היפות-של-מקסיקו">
7. טודוס סנטוס, באחה קליפורניה Todos Santos, Baja California Sur

כל מה שצריך זה לנסוע שעה וחצי צפונה מלוס קאבוס כדי להגיע לעיירה המדברית הקטנה הזו בה חופים זהובים ומלונות בוטיק. 

טודוס סנטוס ממוקמת בין האוקיינוס השקט ורכס הרי סיירה לה לגונה, מה שהופך אותה לשער נוח למגוון של מערכות אקולוגיות, מנווה מדבר טרופי המתנשא מעל רצועות חוף מבודדות ועד קילומטרים של מדבר זרוע קקטוסים.

אבל, ללא ספק, אחת הסיבות הבולטות שבגללן מטיילים מגיעים לכאן היא לגלישת גלים.

אל תפספסו צפייה בשקיעה מחוף Punta Lobos ובילוי מהנה בחוף El Faro Beach

איך מגיעים?

טודוס סנטוס מרוחקת שעה נסיעה מקאבו סאן לוקס ושעה ועשר דקות מהעיר לה פאס.

אוטובוסים ומוניות שירות (קולקטיבו) יוצאות בתדירות גבוהה מכל אחת מהערים הנ”ל לטודוס סנטוס.

היכן מומלץ לישון?

בעיירה הקטנה שמשלבת בין מדבר וים יש כמה מקומות לינה מומלצים והרבה כאלה שלא, אז כדאי לשים לב היכן אתם מזמינים מקום.

הכי קרוב לחוף הוא מלון Sole Caliente הפשוט למראה אך מציע חווית אירוח טובה.

ברמת אירוח טובה הרבה יותר עם נוף לים תמצאו את Los Colibris Casitas המעולה שהוא גם האהוב עלינו.

מלון מודרני מעוצב באווירת גולשים במרכז העיר הוא Perro Surfero Hotel.

עוד במרכז העיירה המלון האיכותי Guaycura Boutique Hotel וגם מלון Hotel Casa Tota השוכן במבנה היסטורי שעבר שימור. 

Posada del Molino מעוצב גם הוא בסגנון מקסיקני מסורתי והוא עוד אופציה מעולה ללינה בטודוס סנטוס.

ואם לתרמילאים ההוסטל Todos Santos Hostel הוא הבחירה הטובה ביותר בעיירה. 

alt="חוף-האוקיינוס-ובית-טודוס-סנטוס">
8. טרונקונס, גררו Troncones, Guerrero

טרונקונס היא עיירת חוף במרכז החוף הפסיפי של מקסיקו, בסך הכל חצי שעת נסיעה מזיהואטנחו הפופולרית אך עולם אחר מבודד ומיוחד תוך שהיא מציעה את כל המאפיינים של חופשה מצוינת.

תמצאו כאן מלונות נהדרים על קו המים עם נוף שקיעות מרהיב, חופים מעולים לגלישה וסדנאות יוגה ובריאות על החול הזהוב. 

איך מגיעים?

עם רכב ייקח לכם חצי שעה לנסוע מזיהואטנחו לעיירה וארבעים דקות ברכב או מונית מנמל התעופה Aeropuerto Internacional de Zihuatanejo וממקסיקו סיטי הנסיעה תיקח לכם שבע וחצי שעות ברכב.

התחבורה הציבורית לעיירה כמעט ולא קיימת, תוכלו לעלות על אוטובוס ממרכז זיהואטנחו ולרדת על הכביש הראשי המרוחק 4 קילומטרים מהעיירה עצמה, כך שמהכביש תצטרכו או לתפוס טרמפ, לנסות למצוא מונית כלשהי או ללכת ברגל..

היכן מומלץ לישון?

לא חסר מקומות לישון בעיירת חוף זו, Quinta Feliz Troncones שוכן ממש על החוף והוא בחירה נהדרת אם מתחשק לכם נוף ים כדבר ראשון בבוקר. 

נוף דומה ואווירה שלווה מאין כמוה תמצאו במלון Tres Mujeres Boutique Hotel שבריכת השחייה שלו צמודה לחוף וחדרי האירוח שכוללים גם בקתות פזורים בין עצי דקל, מדשאות מוריקות וצמודות לחוף הים. 

זול יותר אך מפנק כמעט באותה מידה הוא מלון Hotel Bajito Bay המרוחק דקה הליכה מהחוף. 

צפונית לעיירה על קו החוף ממוקם המלון Hacienda Eden בו בונגלוס עם נוף לים ובריכת אינפנטי שמשתלבת עם האוקיינוס.

למתפנקים אנו ממליצים להזמין מקום במלון היוקרתי Punta Majahua Troncones שהנוף הנשקף ממנו ללא תחרות. 

לא חייבים כיסים עמוקים או תקציב גבוה בשביל להתפנק בטרונקונס, ההוסטל Troncones Point Hostel שממוקם בחצי האי הקטן מצפון לעיירה ומציע חדרי דורמס או חדרים זוגיים עם חדר רחצה פרטי או משותף ומתקנים טובים לשימוש כלל האורחים. 

alt="בתים-יערות-חוף-אוקיינוס-מקסיקו">
9. טפוצלאן, מורלוס Tepoztlán, Morelos

פחות משעתיים נסיעה דרומית למקסיקו סיטי נמצאת העיירה ההררית טפוצלאן.

ההערכה היא שהאזור הוא מקום הולדתו של ה-Quetzalcóatl, אל הנחש הנוצות, שלדעתם של האצטקים שולט בין היתר ברוחות ובגשם.

יש כאן מלונות בוטיק, גלריות לאומנות, גנים וברי קוקטיילים נהדרים. 

ממש מחוץ למרכז העיר תוכלו לצאת לטיול אל חורבות Tepozteco, חורבה בגובה השמיים, בראש צוק, שנבנתה כהקדשה לאל האצטקי  Tepoztēcatl, הוא האלוהות של המשקה הצמיגי המבוסס על אגבה – פולקה.

איך מגיעים?

אם יש לכם רכב, תוכלו להגיע ממקסיקו סיטי לטפוצלאן תוך שעה וחצי ומהעיר פואבלה זה ייקח לכם שעתיים.

אוטובוסים יוצאים בתדירות בינונית ממקיסקו סיטי היישר לעיירה הקטנה. 

היכן מומלץ לישון?

Hotel Teocalli הוא מלון נהדר ופשוט במחירים סבירים עם ארוחות בוקר מעולות ואווירה רגועה עם בריכת שחייה טובלת בגן, לא רחוק ממנו Casa Fernanda Hotel Boutique מציע חדרי אירוח מודרניים עם ספא ובריכת שחייה קטנה אמנם אך מהנה.

Posada del Tepozteco הוא מלון מעולה עטוף בנוף מרהיב עליו תוכלו להתענג מבריכת השחייה הגדולה. 

Finca Catalina Hotel Boutique ממוקם בחלקה הצפוני של העיירה, טובל בגן הירוק שלו ועם נוף להרים. 

Amomoxtli בחלק המזרחי של העיירה הוא מלון ספא מפנק עם כל הפינוקים שיש ואווירה שלווה. 

מלון ספא מומלץ נוסף המיועד למבוגרים בלבד הוא La Buena Vibra Retreat and Spa Hotel Adults Only המעולה ממש.

לפינוק מושלם מחוץ לעיירה בחרו במלון Hotel Boutique Casa de Agua עם העיצוב המודרני שלו, בריכת השחייה הגדולה, מתחם טיפולי הספא, המדשאות והגן וכמובן הנוף הבלתי נשכח להרים.

alt="בתים-והרים-העיירות-היפות-של-מקסיקו">

העיירות היפות של מקסיקו הן מהמקומות האלה שחייבים לשלב בטיול במקסיקו, חלקן רואות מעט תיירות בינלאומית מה שמוסיף לקסם שלהן וגם אלו שידועות בקרב המטיילים כמו בקלאר וסן קריסטובל מספקות מנה גדושה של קסם ופינוק בתוספת חוויה מקסיקנית אותנטית כמו שחשבתם שתקבלו כשתבקרו באחת העיירות היפות של מקסיקו.

לא מצאתם מלון מתאים?
פנו אלינו להצעות המחיר הטובות ביותר, במלונות הטובים ביותר ובלוקיישנים נבחרים
לחץ כאן
מחפשים רכב להשכרה?
פנו אלינו להצעות מחיר בחברות ההשכרה הגדולות ביותר ובמחירים מיוחדים
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
alt="תמונת-תודה-לפנייה">

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו את הניוזלטר ועדכונים לטיולים בצפון אמריקה

alt="בולים-ארצות-הברית'">